Wednesday 3 April 2013

Отново дистрес

Признавам си пристрастена съм вече.
Не мога да спра да мисля, да преценявам, кой цвят, как точно да стане. Правя тези картички с един дъх и с огромна лекота. В главата са ми само цветове дистрес и най различни печати. Лошото е че най-хубавите модели са в Щатите.Ако бяха по-близо, досега да съм изпразнила кредитната карта на сестра ми (умишлено нямам моя, защото постоянно ще е празна :) )

Няма да ви занимавам с празни приказки, ами ви показвам снимката.
Отмести ми се кръгчето за луната и омазах малко със синьото, но реших да прикрия дефекта и малко сиво, луната така или иначе сивее леко :)) Доволна съм и само мисля на кой да я подаря :)







Основата е тъмно син перлен картон, нищо че на снимките не се вижда. Все вечер снимам, кога ли ще започна да си правя хубави снимки на проектите.

Пускам и някои стари заигравки :) Една картичка без повод за сестра ми  и няколко цветенца от сатенирана панделка.










Тези канзаши цветя много ме кефят.Само да стигна до някой пазар да си купя плат и се засилвам :))

Хубава вечер от мен )

2 comments:

  1. Прекрасна е! И аз съм тотално пристрастена. А аз не съм завършила т.по облекло, но мечтаа ми е да стана моделиер. Може би звучи абсурдно, но ще я постигна:-). Пожелаа ти и твоята мечта да се осъществи.

    ReplyDelete
  2. Като малка мислех, че за да станеш моделиер трябва да го завършиш. но истината е, че имаш ли възможност за свой бизнес, когато ти идва от вътре можеш да го постигнеш. А аз мога да ти помогна с конструирането :)) то е най вълнуващата част :) Благодаря ти за милите думи и ти пожелавам успех :)

    ReplyDelete