Sunday 19 May 2013

Приказна девойка за най-добрата сестра на света :)

Здравейте отново, явно днес съм много продуктивна :)

Направих една красавица, която я имам от дълго време, но така и не ми беше дощла музата за нея :) Правих я за моята мила сестра, която скоро има рожден ден. Мисля, че нещата които правя за хората които обичам стават най-хубави :))

А ето я и нея







Днес много се забавлявах и със снимането на картичките. От няколко дни като снимам и образа ми е все едно замъглен. Притесних се, че светлината не е добре или новото фото се скапва и бум.. сетих се от какво е :)) Моето прекрасно детенце се е погрижило да ми нацапа обектива :))
Когато беше бебе един път ми добара фотоапарата и докато го видя той ми облизал обектива и после се чудих защо е замъглено. Сега не го е облизвал, но палавите му ръчички пак са пипали където не трябва.

Благодаря че се отбихте при мен :)

Поздрави,
Веси

No comments:

Post a Comment