Tuesday 24 September 2013

Албумчета за моята принцеса

Здравейте  момичета! След точно 2 месеца почивка най-сетне намерих време да направя още едно албумче. Провокира ме големият размер на снимките от изписването и това, че нямаше къде да ги прибера. Една нощ мислих,струвах, как да го направя, кое къде да изрежа и как да залепя. В 3 часа през нощта вместо да спя, гледах снимките на Роси Иванова и сладките картинки които оцветява Първоначално мислих една феичка бебе, но като го видях това ми се строи много по подходящо. Отделно и с тази рошава прическа много прилича на Ками. Опитвала съм да оцветявам, уж се води даже че мога да рисувам, но всене ми се получаваха оцветените картинки .. досега :)) Пратих мъжа ми да принтира, а докато той мъчеше картоните, аз вече правих тренировки на обикновенната хартия. Оцветявах с акварелни моливи.

Корицата я променях 3 пъти, накрая дойде син ми и случайно бутна хартиите които бях подредила. Това което се получи ми хареса още повече :)
Започвам със снимките, че много изпаднах в подробности :)
Вътрешната част направих от пощенски пликове от големите, в които слагат сметките на Глобул. На тагчетата има снимка и отпред и отзад. Отделно, трябва да сложа и по-малък размер снимка на главните странички, но още не съм ги извадила :) Има и джобче в което може да се сложи допълнителна снимка или тагче с разказ или описание









От горе на тагчатат има буквички и е изписано името и, но нямах място и леко се припокрива и не се вижда много на снимката :))

Благодаря ви, че се отбихте при мен. :))


9 comments:

  1. OOooo! Страхотно е! Прекрасни цветове, страхотно намислено, отлично оцветено. Ще имате прекрасен спомен от раждането на принцесата.
    А защо не сложи и онази снимка от ФБ, със сладката спяща фея?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. хахах Ели, благодаря ти :)) Вече толкова ми се спеше, че забравих :)) Тепърва ще ви досаждам с много снимки на принцесата :)

      Delete
    2. Редактирай, Веси и я вмъкни. Много е сладка :)

      Delete
  2. Страхотно албумче! Много нежно и красиво! Да ти е жива и здрава принцесата, много да те радва!

    ReplyDelete
  3. Весинка, прекрасно е, мила. Много, много красоти да направиш още. Нацелувай малкото сладкишче. Поздрави!

    ReplyDelete
  4. Много е красиво!

    ReplyDelete
  5. Олеее, разкошно е! Толкова нежно и толкова емоционално и... просто е прекрасно! Браво на Марти за участието в подредбата, ще го правим и него млад картичкоправещ ;)

    Гуш
    Ем

    ReplyDelete
  6. Албумчето е прелестно!

    ReplyDelete