Friday 22 November 2013

Албумче за Ники и Вики

Разглеждах си публикациите и видях че не съм ви показала последното си албумче, а то ми стана едно от любимите. Направих го за моя приятелка, също много талантлива и сръчна. Преди време тя ми върна вдъхновението, когато го бях загубила доста трайно :)) Тя ни оплете невероятно пончо и шапчица, в замяна реших да направя албумче за нейните дечища. Сина и Ники е връстник на моят син :)
Албумчето го направих с една страница за момиче, една за момче. Харесва ми.Направих и ъгълчета за снимки по урочето на Вили от Violet Cloud тук. Много са готини и лесни и сякаш завършват нещата.
Надвам се да напълнят албума само с прекрасни спомени
Ето и снимки и дано ви хареса







Лека нощ от мен :)

1 comment:

  1. Веси, много е сладурско! И е в толкова приятни и нежни цветове! Браво!

    ReplyDelete