Thursday 2 August 2012

Картички за рожден ден

Откакто опитах работата с кашон и ми стана любим за основи.
Цветове които преди не ми бяха присъщи... сега ми станаха любими. Напоследък залагам на кафявата гама.
Имах молба от мои много близки приятели за картичка за рожден за мъж и една за жена. Момичето го познавам, страхотна е, много всеотдайна и приятна. Исках да направя нещо специално, но каквото и да започвах все не се получаваше. До вчера. Мислих че са се отказали, защото така и не се доуточнихме до края, когато в 10 вечерта ми пратиха смс на другият ден да не забравя картичките. Май когато съм под напрежения работя по добре. Направих страхотна според мен мъжка картичка. После последва и картичката за Ивона. Надявам се и двамата да си ги харесат. Поръчителите са доволни, да видим получателите какви отзиви ще дадат.
Сега ги показвам и на вас.
Видях си малки забележки след снимките, но вече беше късно.

Надявам се да се харесат и на вас 
Снимките ги прави поръчителката. Страхотна фотографка е, надявам се някой ден и аз да успявам така добре да си снимам нещата.

Малко късно е видяла лампата и посоката на картичката, ама този път ще и простя :)))))







Ето я и мъжката.
Нямах много мъжки хартии, но май пак се получи









Направих и една страхотна кутийка с декупаж по идея на Адди, но нея след малко ;)

No comments:

Post a Comment