Tuesday 28 August 2012

Малко закъсняло ..

Напоследък нито имам настроение за картички, нито ми се сяда на компютъра да покажа какво съм правила.
Ще покажа няколко и дано да ви харесат

Първата е Картичка с феичка, за предизвикателството на Мър мяу
Забавлятелство Десето "Имало едно време една...фея!"
За първи път правя картичка с фея, не мога да оцветявам или поне още не ми е дошла музата затова използвах готова.

Надявам се да ви хареса





Следващата е за една приятелка.
Тя искаше да и направя картичка за подарък за сватба.
Започнах поне 3 и от всичко стана само 1. ю
Бях харесала модела одавна, но все не успявах да я направя. Супер проста, но в същото време доста интересна картичка. Добавих няколко неща от мен.
Най-сетне и използвах комбинацията червено с бяло. За мен червеното е много смел цвят и трудно посягам към него. Картона е червен перлен и седи супер ефектно.

Ето и какво се получи, аз съм много доволна от резултата.





Правя, струвам и все правя снимкина тъмно и не мога да покажа красотата на картичката.
Нищо де, в някой хубав ден мож еи да стане. Давам си го за цел пък да видим кога ще стигна до там .

Тази картичка ще включа в предизвикатеството на "Двете Елши" - Сватбени емоции
И при картичкофирийте с техните "Неща с крила"

Ще се опитам да покажа днес и една картичка която правих за кума ни, луд фен на рока и моторите.
Само да намеря снимките и съм в джаза :)


До скоро и благодаря че се отбихте .



 

No comments:

Post a Comment